loading...

certas

certas

بازدید : 124
11 زمان : 1399:2

فروش و نصب تجهيزات جانبي انواع خودرو شامل دي وي دي فابريك، انواع قاب فابريك، لوازم صوتي و آپشن هايي مانند: دروبين 360 درجه، رادار نقطه كور،كليس استارت،فرمان، ردياب، دزدگير، آينه ي بغلي و ….. از خدمات شركت گندم كار دي وي دي مي باشد كه در هر زمان اماده ارائه ي خدمات به هم وطنان مي باشد. گندم كار دي وي دي با ارائه خدمات نصب آپشن هاي جانبي براي انواع خودرو ها در راستاي خدمت رساني هر چه بهتر تلاش مي نمايد. استفاده از تجهيزات به روز و مقاوم با بالاترين كيفيت دليلي بر ارائه خدمت به بهترين نحو مي باشد. امروزه مفهوم و كاربرد بعضي از آپشن ها تغيير كرده و از يك قطعه غيرضروري به يك قطعه مهم و ضروري تبديل شده است. جك صندوق برقي توسان از جمله اين آپشن هاست كه بسيار كاربردي و مهم و در عين حال ارزان و ساده است. با نصب جك صندوق برقي توسان ميتوانيد ارتفاع باز شدن درب صندوق عقب را تنظيم كنيد كه به سقف پاركينگ برخورد نكند و مهمترين مزيت آن باز و بسته شدن درب صندوق عقب با ريموت كنترل فابريك خودرو از راه دور و بدون دردسر و بصورت هوشمند انجام ميگيرد. اگر قصد خريد جك صندوق برقي توسان با كيفيتي بي نظير و قيمتي مناسب از شركت گندم دي وي دي كار داريد به شما توصيه ميكنيم در ادامه با ما همراه باشيد تا با اين آپشن بسيار كاربردي بيشتر آشنا شويد.

خريد جك صندوق برقي توسان | نصب جك صندوق برقي توسان

آپشن جك صندوق برقي توسان يك آپشن بسيار كاربردي است كه در شرايط مختلف به كارتان مي‌آيد و موجبات باز و بسته شدن درب صندوق به شكل اتوماتيك را فراهم مي‌آورد. براي خريد اين محصول و بهره‌گيري از مزاياي آن مي‌توانيد از طريق فروشگاه گندم كار دي وي دي اقدام كنيد. گندم كار دي وي دي يكي از مراكز معتبر فروش آپشن جك صندوق برقي است و لذا خيالتان از بابت فابريك بودن آپشن و عملكرد صحيح و بدون نقص آن راحت خواهد بود. يكي از نكات جذاب در زمينه خريد و نصب اين آپشن اين است كه گارانتي خودرو را باطل نمي‌كند. اين ويژگي براي افرادي كه هنوز از مهلت گارانتي خودرويشان باقي است هيچ دردسري ايجاد نمي‌كند، چرا كه نصب جك صندوق برقي توسان بدون دخالت در سيم كشي خودرو انجام مي‌گيرد و به آساني توسط جا زدن سوكت‌هاي مخصوص نصب مي‌شود. گندم كار دي وي دي آماده ارائه خدمات به مشتريان گرامي در زمينه خريد و نصب آپشن جك صندوق برقي توسان است. با يك تماس مي‌توانيد اين آپشن را فابريك و تضميني در كم‌ترين زمان ممكن در اختيار داشته باشيد.

آشنايي با جك صندوق برقي توسان

يكي از آپشن‌هاي پركاربرد براي خودرو جك صندوق برقي است، چرا كه ارتفاع اين خودرو نسبتا بلند است و لذا باز و بسته كردن درب صندوق به راحتي امكان‌پذير نيست. اين امر براي افراد كوتاه قد مشكل بزرگي است كه توسط اين آپشن به راحتي رفع مي‌شود. اين جك به سادگي توسط چند سوكت بر روي خودرو نصب مي‌شود و به شما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيد ارتفاع باز شدن درب را تنظيم كنيد تا مبادا به علت باز شدن بيش‌از حد درب صندوق به سقف پاركينگ‌هايي كه سقف كوتاه دارند، برخورد كند؛ همچنين به وسيله اين آپشن سرعت باز شدن درب صندوق را نيز مي‌توانيد تنظيم كنيد و اين امر موجب مي‌شود تا كنترل نحوه باز شدن صندوق و ميزان آن كاملا تحت كنترل شما قرار گيرد.

نحوه عملكرد جك صندوق برقي توسان

اين آپشن به آساني بر روي خودرو نصب مي‌شود و با ولتاژ 12 ولت كار مي‌كند. اين امر موجب مي‌شود تا باز و بسته شدن درب صندوق و همچنين كنترل آن بدون استفاده از كليد به شكل دستي، با فشردن دكمه به صورت هوشمند انجام گيرد.جك-صندوق-برقي-توسان

كنترل جك صندوق برقي به سه روش امكان پذير است كه عبارتند از:

توسط دكمه‌اي كه پس از نصب داخل كابين خودرو تعبيه مي‌شود. اين دكمه هنگامي كه نمي‌خواهيد از خودرو پياده شويد بسيار كاربردي است و مي‌توانيد از همان داخل كابين صندوق را باز و بسته كنيد. توسط دكمه‌اي كه بر روي صندوق تعبيه مي‌شود و در زماني كه دستتان بند است به كارتان مي‌آيد. چون ديگر لازم نيست كليد در دست داشته باشيد و براي باز كردن صندوق مجبور به چرخاندن كليد باشيد. توسط ريموت كه اين قابليت امكان كنترل از راه دور را نيز در اختيار شما قرار مي‌دهد و لذا مي‌توانيد در فاصله‌اي كه برد ريموت كار مي‌كند، درب صندوق را باز و يا ببنديد و به شكل اتوماتيك قفل كنيد. با نظر به امكاناتي كه اين آپشن در اختيار شما قرار مي‌دهد، اگر تمايل به خريد آن داريد مي‌توانيد از طريق فروشگاه گندم كار دي وي دي بهترين جك صندوق برقي فابريك را در كم‌ترين زمان ممكن خريد و نصب كنيد. جهت بهره مندي از خدمات، مشاوره رايگان در انتخاب تجهيزات جانبي خودرو خود با ما تماس بگيريد. 021-66766802 021-66738724 09124358381

قيمت جك صندوق برقي توسان

همان‌طور كه مي‌دانيد ضربه به خودرو، فرو رفتگي، خراش و… موجب كاهش قيمت آن شده و در حقيقت ارزش خودرو را پائين مي‌آورد. براي خودروهاي نسبتا گران‌ قيمت مثل توسان بايد چاره‌اي انديشيد تا اين خودرو را از آسيب‌هاي احتمالي حفظ كرد. برخورد درب صندوق به سقف در پاركينگ‌هاي كم ارتفاع مشكل رايجي است كه با اين آپشن به سادگي قابل حل است. پس از نصب جك صندوق برقي توسان مي‌توانيد ميزان ارتفاع آن را تنظيم كنيد و لذا از برخورد درب به سقف پيشگيري كرده و ارزش خودرو را حفظ كنيد؛ همچنين اين آپشن براي حفظ امنيت خودرو نيز بسيار كاربردي است و شما از راه دور توسط ريموت قادر خواهيد بود درب صندوق را قفل كنيد. با وجود اهميت تجهيز خودرو به اين آپشن قيمت جك صندوق برقي توسان كاملا مقرون به صرفه تمام خواهد شد، اما براي خريد جك صندوق برقي توسان با بهترين قيمت مي‌توانيد از طريق فروشگاه معتبر گندم كار دي وي دي اقدام كنيد، چرا كه اين مركز كيفيت تضميني را با قيمت مناسب به شما ارائه خواهد داد. يكي از معتبر ترين و شناخته شده ترين شركت هاي فعال در زمينه ي نصب آپشن هاي خودرو در ايران، گندم دي وي دي مي باشد كه توانسته است با انجام خدمات موفق و با كيفيت تجربه و سابقه خوب بسياري كسب كند. خدمات متنوع و بي نقص گندم دي وي دي موجب ايجاد اعتماد از سوي جامعه نسبت به اين شركت شده است. اين شركت با تضمين آپشن هايي كه نصب مي نمايد كيفيت كاري خود را ثابت كرده و توانسته است خدمات بي همتايي را ارائه دهد. هزينه هاي پرداخت شده توسط مشتري جهت نصب آپشن هاي متنوعي مانند دوربين 360 درجه، رادار نقطه كور، ردياب انواع خودرو ها و …. حاكي از قيمت مناسب و قيمت پايين تر از خدمات مشابه موجود در بازار است.

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو توسط شركت خودروسازي كيا كره جنوبي توليد مي شود. اين خودرو از سال ۲۰۰۳ توليد مي شود. تا كنون نسل هاي مختلفي از خودرو سورنتو توليد شده است. سورنتو نوعي ماشين لوكس به حساب مي آيد. داراي طراحي بي نظيري است اين خودرو در سال ۲۰۰۳ ميلادي به عنوان جايگزين خودروي اسپرتيج معرفي شد. سورنتو خودرويي شاسي بلند به حساب مي آيد. در ادامه به توضيح سيستم رادار نقطه كور سورنتو مي پردازيم.خريد-رادار-نقطه-كور-سورنتو-با-بالاترين-كيفيت

رادار نقطه كور سورنتو (BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM):

تكنيك هاي مورد استفاده براي تشخيص نقاط كور از فناوري‌هاي كليدي هستند كه با بهره گيري از تكنولوژي هاي ديگري كه وجود دارند، ديد 360 درجه براي راننده فراهم مي كنند. ديد 360 درجه بدون توجه به سرعت اتومبيل، به راننده كمك مي كند. يكي از آپشن هاي اتومبيل هاي مدرن امروزي، رادار نقطه كور مي باشد. اين آپشن جهت ممانعت از برخورد و تصادف و البته اشراف كامل براطراف اتومبيل، بر روي ماشين نصب مي شود كه در ادامه روش كار اين سيستم را بررسي خواهيم كرد. در هنگام رانندگي، اشراف داشتن و كنترل كامل خودرو براي رانندگان اهميت بسياري دارد. زماني كه وي قصد دارد تغيير مسير دهد و از لايني به لاين ديگر برود نيازمند تجهيزات است. حتي اگر بهترين و دقيقترين آينه را هم در اتومبيلتان داريد باز هم به تمام نقاط كور ماشين اشراف و تسلط كافي نخواهيد داشت. از زماني كه سيستم رادار نقطه كور روي خودروها نصب مي شود راننده ها قادرند با خاطري آسوده تغيير مسير دهند و امكان بهترين تصميم گيري نيز براي شما ميسر مي باشد. چنين سيستمي به راننده كمك خواهد كرد تا از وجود اتومبيل و يا موانع ديگر در اطراف ماشينتان اطلاع پيدا كنيد. معمولاً سيستم رادار نقطه كور سورنتو داراي راداري در گوشه هاي عقب خودرو و همچنين لامپ هشدار دهنده اي در آينه‌هاي بغل ماشين مي باشد و در حين رانندگي هشدارهايي را كه لازم باشد با لامپ هشدار دهنده با رنگ زرد و يا قرمر به راننده اعلام مي كند. رادار نقطه كور سورنتو به راحتي خواهد توانست از برخوردها و تصادفات زيادي ممانعت نمايد. هنگامي كه يك ماشين و يا هر شيئ مانع ديگري وارد ميدان ديد اين رادار در ابعاد 9.5 متر در 3 متر بشود رادار نصب شده در عقب ماشين، وجود مانع را تشخيص مي دهد و با لامپ هشدار دهنده مذكور در بالا، به راننده هشدار مي دهد. البته براي هشدار دادن، روش هاي ديگري شامل ويبراتور صندلي و بوق هشدار نيز وجود دارند. اين سيستم، اخيراً توسط كمپاني ولوو در بازار آمد.

تاريخچه خودرو لندكروز

اكنون چهل سال است كه كمپاني خودروسازي تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگي از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ايران تصاحب كند. دو مدل GXR و VXR از اتومبيل هاي لندكروز در ايران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فني بايد گفت تويوتا لندكروز داراي موتور ۴۰۰ سي سي شش سيلندر و گيربكس پنج دنده اتوماتيك تيپ ترونيك است كه مي تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت توليد كند. به جهت استفاده از موتور ۴۰۰ ‌سي سي مذكور در ‌اين اتومبيل، راننده مي تواند پدال گاز را حداكثر تا سرعت ۲۰۰ ‌كيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضيح سيستم دوربين 360 درجه لندكروز ميپردازيم.

دوربين 360 درجه لندكروز

آيا تا به الآن به اين امكان در خودروي خود انديشيده‌ايد كه بتوانيد در تلفنتان، اطراف ماشين را مشاهده كنيد؟ چنين چيزي توسط سيستم دوربين 360 درجه لندكروز فراهم مي‌شود. اگر كنجكاويد و مي‌خواهيد اطلاعات بيشتري بدست آوريد، ادامه متن را مطالعه كنيد. دوربين‌هايي كه در گذشته در صنايع ماشين‌سازي استفاده مي‌شدند با آمدن اين سيستم ارتقاء پيدا كردند. دوربين 360 درجه خودرو لندكروز امكانات بسيار زيادي دارد كه دست راننده را بسيار باز مي‌كند. اين سيستم، داراي چهار دوربين در طرفين و عقب و جلوي ماشين، يك كامپيوتر مركزي و يك نرم‌افزاري خاص است. اطلاعات حاصل شده از دوربين‌ها و سنسورها كه نقش ورودي را در اين سيستم ايفا مي‌كنند توسط كامپيوتر مركزي و توسط همان نرم‌افزار خاص پردازش خواهند شد. سپس، نمايي 360 درجه از محيط اطراف اتومبيل ساخته مي‌شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 4754
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی